Samsun’un Çarşamba ilçesinde sürücüler denetlendi.
Çarşamba İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik ve asayiş ekiplerince, ‘Türkiye Güven, Huzur Uygulaması’ kapsamında denetim gerçekleştirildi. Yapılan denetimde, asayiş büro amirliği ekipleri GBT sorgusu yaparken trafik polisleri ise ehliyet, kask ve emniyet kemeri konusunda uyarılarda bulundu. Kask kullanmayan ve emniyet kemeri takmayan sürücülere gerekli cezai işlem uygulandı. Emniyet personellerinin ilçede yaptığı denetim, gün boyunca devam etti. – SAMSUN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1197 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
785 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
763 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
763 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
737 kez okundu